RSS Feed

Aperitiv tricolor

Posted on

Aceeaşi sursă de inspiraţie – Blogul „Culorile din farfurie”.

http://culoriledinfarfurie.blogspot.ro/2012/01/rulada-aperitiv-tricolora.html

Mi-a plăcut foarte mult cum arată acest preparat, dar părea foarte complicat aşa că l-am tot ocolit fără să mi-l pot scoate din minte.

…până când mi-am făcut curaj, am adaptat puţin aspectul la condiţiile momentului şi totul s-a dovedit a fi foarte simplu, distractiv şi gustos.

Voila!

 

Să aveţi poftă şi cui pentru ea!!

One response »

Lasă un răspuns

