RSS Feed

Tot ce e bun îngrașă…Pâinea înflorită

Posted on

…DA! Îngrașă! Dar e așa de bună, mai ales după o lungă perioadă de timp în care ai făcut eforturi să ocolești, să ignori și să alungi ispita.

Pâinea!!!???

…eu  nu mănânc pâine. … eu mănânc foarte puțină pâine. …de mâine (și nu știu cum se face că mâine nu e niciodată – întotdeauna este astăzi) nu mai mănânc pâine.

Ei bine, am făcut o pâine pentru Revelion și am mâncat cu poftă. Mă declar vinovată!

Dar cum să-i reziști?:

Aluat obișnuit făcut la mașina de pîine, din mix de făină albă, făină integrală și făină de ovăz.

După ce a dospit aluatul, am întins o foaie durdulie, am acoperit-o generos cu smântână adevărată, bună și consistentă. Am presărat ierburi de Provence și am rulat. Apoi am tăiat (cu fir de nylon) felii de 7-8 cm și le-am așezat înghesuite în tava rotundă. După ce a dospit din nou, am răsfățat-o cu ou bătut cu puțin lapte, am pus semințe de susan, și…la cuptor cu ea.

A ieșit ce vedeți! Frumoasă, gustoasă, plăcere vinovată.

Trebuie să mă credeți, că doar nu mă laud degeaba.

Să aveți poftă și cui pentru ea!

Lasă un răspuns

