RSS Feed

Din fire de poveste

Posted on

Tocmai când mama mea renunţase la ideea de a mă face să iubesc croşetul sau andrelele, acul sau pânza ce aşteaptă să prindă viaţă, m-a apucat damblaua să-mi fac o rochie. Eram în clasa a X-a (-deci acum mii de ani), iar prietena mea, mare meşteră în fire, tocmai îşi tricotase o rochie simplă, frumoasă şi tocmai bună pentru Revelionul care se apropia. Şi atunci mi-am zis: „Hai să încerc”.  Şi am reuşit. M-am îndrăgostit ireversibil de tot ceea ce poate să se ivească dintr-un fir fermecat.

Acum nu-mi închipui viaţa fără jocul cu firele. Tricotez, croşetez şi cine ştie ce idei îmi mai vin. Fiecare clipă din joaca asta imi dă o stare de bine, mă calmează şi mă ajută să mă adun.

Este o terapie la îndemâna oricui. De aceea vă invit să vă bucuraţi, mai intâi ochii, apoi mâinile harnice şi mai presus de toate sufletul.

9 responses »

  1. superb. deşi nu am când, ador să citesc sau să văd modele de tricotaj. de nu mai ştiu când, n-am mai tricotat, dar în iarna aceasta am învăţat un model de fular care a făcut furori în inima prietenilor şi în bucuria mea de-a tricota, aşa că… mi-am reamintit…
    o să te citesc…🙂

    Răspunde
    • Multumesc. Esti foarte draguta.
      Abia am facut blogul, iar tu esti prima persoana care imi lasa un comentariu. De aceea, ai un loc in inima mea.
      O sa ne citim.

      PS: sunt uimita si extrem de bucuroasa. Ura! m-a gasit cineva!!!

      Răspunde
  2. Ma bucur ca te-am gasit, la cat mai multe creatii si vanzarea sa mearga din plin! Diada

    Răspunde
  3. Bine te-am gasit Giobsy!
    Imi place sa te citesc! Sa mai scri!
    Ma bucur ca mai exista oameni ce considera firele fermecate!
    Te pup!

    Răspunde
  4. Uca, Diada, sunteti mult prea dragute.

    Răspunde
  5. Giobsy vreau sa te felicit pentru blog. Ma bucur ca te-am gasit si imi plac emult cum povestesit.
    Astept sa vedem cu ideii iti mai vin.

    Răspunde
  6. Bblicurici, bine ai venit in lumea mea. Am admirat si eu creatiile tale si te felicit. Te astept sa ma vizitezi si sa „vorbim” oricand doresti.

    Răspunde
  7. Felicitari pentru tot ce faci!

    Răspunde

Lasă un răspuns

